Důležité informace k aktuální situaci COVID-19

Vážení zákazníci,

vzhledem k vyhlášenému nouzovému stavu v rámci České republiky z důvodu rizika onemocnění COVID-19 si Vás dovolujeme seznámit s fungováním našeho e-shopu vlnenezbozi.cz za této mimořádné situace. Veškerá bezpečnostní opatření, která byla v naší společnosti učiněna, nemají na našeho zákazníka až takový velký dopad. Pro naše zákazníky se snažíme v běžném režimu dělat maximum. Stejné chování z naší strany můžete očekávat i ve stavu nouze, který v naší republice nyní máme. Velice si vážíme našich zákazníků a stejně tak dbáme na zdraví našich zaměstnanců a všech dalších osob, které jsou do procesu vyřízení objednávky zahrnuti. Důležitým faktem je, že k přenosu viru nedochází prostřednictvím odesílaných balíčků. I nadále je přenos možný pouze z člověka na člověka. Plně respektujeme veškerá nařízení Vlády České republiky a jednáme v jejich souladu. Preferujeme princip solidárnosti a zodpovědnosti, který je nezbytný pro co nejrychlejší vyřešení stávající situace.

Příjem objednávek - telefonicky, e-shop

Od 16.3.2020 rádi Vaši objednávku přijmeme i telefonicky. Pro Vaši objednávku prosím, volejte, 608 033 178.

E-shop vlnenezbozi.cz je tu pro Vás i nadále, zboží je skladem a není důvod k obavám jeho nedostupnosti. Objednávky přijímáme a zboží expedujeme v souladu se zajištěním maximální bezpečnosti našich zaměstnanců. Aktuálně byla pozastavena možnost osobního odběru v Brně, a to až do odvolání. Zboží si však i nadále můžete objednat přes naše webové stránky www.vlnenezbozi.cz a nechat si jej zaslat domů nebo do některé z výdejen poboček Zásilkovny.

Způsoby dopravy zboží k Vám a možnosti plateb

1) Zásilkovna - výdejní síť poboček zásilkovny i nadále funguje. Platba dobírkou je možná pouze prostřednictvím bezkontaktní platby na platebních terminálech dané výdejny. Zásilkovna nepřijímá platby v hotovosti. Zásilkovna neustále aktualizuje informace na svém webu. Aktuální situace je vždy k dispozici zde na tomto odkazu

2) GEIS - přepravní služba GEIS funguje v doručování zásilek i nadále. GEIS zatím platby dobírkou umožňuje, vyžaduje však nutnost mít peníze připraveny v hotovosti přesně. Každý příjemce zásilky musí být při kontaktu s řidičem vybaben ochrannou rouškou nebo musí mít alespoň jiným způsobem (šátkem, šálou, jinou textilií) zakrytá ústa a nos. Pokud tomu tak nebude, řidič má právo zásilku nepředat.

 

3) GLS - přepravní služba GLS přijímá pouze ty balíčky, které jsou doručovány bez dobírky. Přepravní služba GLS zakázala vybírání dobírek v hotovosti a toto nadále až do odvolání neumožňuje.

4) Osobní odběr v Brně - až do odvolání nyní osobní odběr v Brně neumožňujeme, platí pro nové objednávky realizované od data 16.3.2020

Způsoby platby za zboží

Jak uvádíme výše, doporučujeme nyní využít platbu spíše převodem před dodáním či platební kartou online.

Výměna, vrácení zboží

Aktuálně nabízíme možnost vrácení nebo výměny zboží do termínu 30ti dní od přijetí zboží. V tomto případě, prosím, nás vždy nejdříve informujte mailem o vrácení/výměně zboží. Budeme s Vámi situaci řešit individuálně.

Vzhledem k tomu, že se situace velice rychle vyvíjí a jsou přijímána nová a nová opatření, naleznete na tomto místě vždy aktuální informace. V případě Vašich dotazů jsme Vám k dispozici na telefonních číslech 608 033 178, 608 45 15 45.

V zájmu zajištění bezpečnosti a zdraví osob všechny z vás žádáme o zodpovědný přístup k aktuální situaci. Prosíme o používání roušek či šátků na obličeji a dodržování všech bezpečnostních opatření nařízených Vládou ČR. Přejeme všem pevné zdraví a vězte, jsme s vámi! 

 

 

Rady a tipy