Výměna / vrácení zboží
Podmínky pro výměnu zboží, vrácení zboží
Zde uvádíme postup pro výměnu zboží nebo vrácení zboží. Postupujte v souladu s formulářem, který je dostupný ke stažení zde:
Tento pečlivě vyplněný, přiložte ke zboží a zašlete obojí zpět k nám na dodací adresu:
KL-Trade, s. r. o.
Příční 130/24
602 00 BRNO, ČESKÁ REPUBLIKA
Jaký způsob dopravy zvolíte je na Vás. Nepreferujeme žádného konkrétního dopravce.
PODMÍNKOU JE DORUČENÍ NA VÝŠE UVEDENOU DODACÍ ADRESU.
NEAKCEPTUJEME ULOŽENÍ NA NĚKTERÉ Z POBOČEK ZÁSILKOVNY, TAKOVÉ ZÁSILKY NEBUDOU Z NAŠÍ STRANY VYZVEDNUTY.
NA ZÁKLADĚ OPAKOVANÝCH NEGATIVNÍCH ZKUŠENOSTÍ SE ZÁSILKOVNOU, ŽÁDÁME ZÁKAZNÍKY, ABY PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ ZÁSILKOVNU NEVYUŽÍVALI.
V případě výměny zboží ve stejné cenové hladině, hradí dopravné směrem k zákazníkovi prodejce.
V případě výměny zboží za jiné zboží v jiné cenové hladině (za jiný produkt), hradí dopravné směrem k zákazníkovi zákazník.
Peníze za vrácené zboží jsou odesílány se splatností 14 dní od data, kdy je vratka zanesena do systému a zákazník je o tomto informován mailem.
Pokud bude chtít Kupující vrátit část objednávky, je nutné mít na paměti, že cenu objednávky v takovém případě přepočítáme na zbývající (nevrácenou) část objednávky, a že tak může kupující přijít o nárok na slevu, kterou v případě nákupu uplatnil. Prodávající přepočítá hodnotu objednávky dle aktuálních cen v době objednání a vrátí Kupujícímu částku odpovídající rozdílu mezi aktuální hodnotou objednávky a hodnotou vráceného zboží. Prodávající bude Kupujícího o tomto výpočtu informovat.
VÝMĚNY ZBOŽÍ JSOU REALIZOVÁNY VŽDY 1X TÝDNĚ, A TO KAŽDÝ ČTVRTEK. JAKMILE JE ZBOŽÍ PŘIJATO NAŠÍM E-SHOPEM, JE O TOMTO ZÁKAZNÍK INFORMOVÁN MAILEM.
PRO REKLAMACI ZBOŽÍ PŘEJDĚTE SEM : https://www.vlnenezbozi.cz/reklamace-zbozi/