Hodnocení obchodu
Výpis hodnocení
Obchod doporučuji.
F
František
Výborná komunikace a služby.
JK
Jana Kubalová
spokojenost rychlost vyřízení, splnilo očekávání
V
Václava
Byla jsem spokojená. Potvrdila to další objednávka
I
Irena
*****
Rychlé dodání,hezký výrobek splnil mé očekávání
K
Karin
Dobra kvalita a rychle dodani zbozi:)
VE
Věra EndersHaj
Vše přišlo včas a vše OK. Doporučuji všem.
JK
Jaromír Kovář
Překvapení : mnohem lepší, než jsem očekával.
Hlavně v terénu při běhu v chladu, ale k užitku i doma.
Děkuji + zdravím.....J.K.
Dobrá komunikace.
JŠ
Jaroslava Šípková
Spokojeni
AW
Alena Waizkornova
Velká spokojenost.
BV
Bilkova Vera
Nejsem barva neodpovida fotografii a jeste vetsi problem vidim v tom, kdyz obchod posle obuv z poskozenou podrazkou na predni casti obuvi
M
Markéta
Spokojenost s kvalitou zboží i s rychlostí dodání
D
Dana
Rychlé dodání
V
Vera
Výborný obchod, spolehlivý.
M
Matoušková
Zcela nespokojena s partnerskou zásilkovnou v ulici Bertolákova Praha 4, potraviny KlauDa. Neochotný personál, nefunkční terminál na karty, následný problém s platbou v hotovosti, kterou jsem naštěstí měla u sebe. Obchod bez problémů.
IŠ
Ilona Štěrbová
Obchod je možná dobrý, ale bohužel za 6 dní není zásilkovna v Brně schopná poslat zásilku na výdejní místo, takže balíček cestuje po celé republice, jenom ne tam kam má. Po 5 dnech marného čekání na zásilku jsem volala do obchodu, že mám problém se zásilkovnou, tak mi paní řekla, že si mám zavolat na zásilkovnu, že to jej jejich problém...nakonec alespoň na zásilkovnu napsala, že reklamuje balíček...Další den opět balíček v Brně, volala jsem opět do obchodu, kde mi ta jistá dáma sdělila, že jí ještě nikdo neodpověděl a že musí počkat až se ozvou, takže možná bude čekat do Velikonoc 2021 než se jí někdo ozve, než aby zvedla telefon a zeptala se co se děje, takže jsem objednávku stornovala a tento obchod opravdu nedoporučuji, protože jak je vidět zákazník je nezajímá.
IV
Ing. Lucie Grycova vlnenezbozi.cz
(Administrátor)
Vážená paní Štěrbová, Vaše reakce na náš obchod nás velice mrzí. Pokud předáme zboží přepravci - ať už je to DPD nebo zasilkovna, je nezbytné veškeré další informace ohledně doručování řešit s nimi. Telefonická komunikace s přepravci je velice obtížná, jelikož čekací lhůta na infolince např. u DPD je i 15minut, u zasilkovna.cz je to tak, že jim sice zavoláte, ale oni stejně požadují zaslat toto info mailem na reklamace@zasilkovna.cz kde musí situaci dořešit a dohledat. Praxe je taková, že bohužel po telefonu Vám nikdo konkrétní údaj neřekne, jelikož musí situaci prověřit. Proto byl poslán na výše uvedený mail dotaz. Bohužel nic nejde uspíšit. Dnes v 15hod mi bylo mailem sděleno, že se zasilkovna.cz omlouvá za zdržení doručení zboží a toto je připaveno na požadované pobočce. Jak chápu, tak už o zboží nemáte zájem a toto respektujeme. Bohužel není vina na naší straně, my se snažíme vždy dělat maximum.
MM
Michaela Müllerová
Rychle, přesně. Jen lepší obal příště prosím. Krabice od roušek je měkká a částečně se rozložila.
MP
Marie Přezvinská
Kvalitní zboží, vyšší cena, dodání v pořádku, celkově spokojenost.