Obchodní podmínky


VÁŽENÍ ZÁKAZNÍCI,

NA ZÁKLADĚ NEGATIVNÍCH ZKUŠENOSTÍ S NĚKTERÝMI ZÁKAZNÍKY, KTEŘÍ SI U NÁS OBJEDNAJÍ TELEFONICKY ZBOŽÍ A TOTO SI POTÉ NEPŘEVEZMOU, VÁS TÍMTO INFORMUJEME, ŽE NEPŘIJÍMÁME TELEFONICKÉ OBJEDNÁVKY NA ZBOŽÍ.

OBJEDNÁVKU JE MOŽNO PROVÉST POUZE PŘES E-SHOP NEBO MAILEM.

DĚKUJEME ZA VAŠE POCHOPENÍ.



Obchodní podmínky
Pro nákup v e-shopu společnosti KL-Trade, s.r.o., IČ: 25544934, se sídlem Příční 130/24, 602 00 Brno, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 32008 (dále jen „prodávající“)

  • Platba
  • Způsob objednání
  • Odstoupení od smlouvy
  • Ochrana dat
  • Doprava a poštovné v tuzemsku
  • Dodací lhůta
  • Záruční podmínky
  • Záruční listy
  • Servis
  • Reklamace
  • Upozornění spotřebitele o možnostech mimosoudního vyrovnání

Způsoby dodání zboží a cena dopravy pro Českou republiku:


1) Dobírka při převzetí zboží / dodání GEIS - cena 120,- Kč - zboží bude dodáno přepravní službou GEIS a uhrazeno při jeho převzetí. Platba přepravní službě GEIS je možná hotově nebo kreditní kartou.


2) Platba převodem předem / dodání GEIS - cena 90,- Kč - platba před dodáním zboží na bankovní účet dodavatele. Podklady k platbě budou zaslány zákazníkovi po ověření skladové dostupnosti zboží. Po připsání Kč na účet bude zboží odesláno přepravní službou GEIS.


3) Platba platební kartou online předem / dodání GEIS - cena 90,- Kč - platba před dodáním zboží platební kartou na bankovní účet dodavatele. Podklady k platbě budou zaslány zákazníkovi po ověření skladové dostupnosti zboží. Po připsání Kč na účet bude zboží odesláno přepravní službou GEIS.

Platba kartou:


4) Dobírka při převzetí zboží / vyzvednutí na některé z poboček Zásilkovna.cz  - cena 60,- Kč - zboží bude odesláno na zákazníkem vybranou pobočku Zásilkovna.cz, kterou zvolí při objednávce a zboží bude uhrazeno při jeho převzetí na vybraném Z-Pointu. Platba za zboží hotově na Z-pointu.

Seznam aktuálních Z-Pointů je k dispozici zde: http://www.zasilkovna.cz/kontakty-na-pobocky.


5) Platba převodem předem / vyzvednutí na některé z poboček Zásilkovna.cz - cena 60,- Kč - platba před dodáním zboží na bankovní účet dodavatele. Podklady k platbě budou zaslány zákazníkovi po ověření skladové dostupnosti zboží. Po připsání Kč na účet bude vyrozuměn, že si zboží může vyzvednout na jím zvolené pobočce Zásilkovna.cz. Zde mu bude zboží vydáno.

Seznam aktuálních Z-Pointů je k dispozici zde: http://www.zasilkovna.cz/kontakty-na-pobocky.


6) Platba platební kartou online předem / vyzvednutí na některé z poboček Zásilkovna.cz  - cena 60,- Kč -  platba před dodáním zboží platební kartou na bankovní účet dodavatele. Na základě platby bude zboží odesláno na zákazníkem vybranou pobočku Zásilkovna.cz, kterou zvolí při objednávce. Platba kartou:


Seznam aktuálních Z-Pointů je k dispozici zde: http://www.zasilkovna.cz/kontakty-na-pobocky.


7) Platba hotově / vyzvednutí zboží na adrese skladu Příční 24, Brno - cena 0,- Kč - po ověření skladové dostupnosti zboží bude zákazník vyrozuměn, že si může zboží vyzvednout. Zboží uhradí hotově na adrese skladu v Brně na ulici Příční 24, 60200 Brno.


8) Platba převodem předem / vyzvednutí zboží na adrese skladu Příční 24, Brno - cena 0,- Kč - platba před dodáním zboží na bankovní účet dodavatele. Podklady k platbě budou zaslány zákazníkovi po ověření skladové dostupnosti zboží. Po připsání Kč na účet bude vyrozuměn, že si zboží může vyzvednout na adrese skladu v Brně na ulici Příční 24, 60200 Brno.


9) Platba platební kartou online předem / vyzvednutí zboží na adrese skladu Příční 24, Brno - cena 0,- Kč - platba před dodáním zboží platební kartou na bankovní účet dodavatele. Zboží vyzvedne osobně na adrese skladu v Brně na ulici Příční 24, 60200 Brno.

Platba kartou:


Dodání na Slovensko:

Zboží zasíláme také na Slovensko. Podmínkou je vždy platba předem. Zaslat lze prostřednictvím GEIS za cenu 250,- Kč nebo přes Zásilkovnu s osobním odběrem na zvolené pobočce. Cena od 100 Kč. V případě Vašeho zájmu dodat zboží do zahraničí, nás, prosím,  kontaktujte na mail kl-trade@kl-trade.cz a dohodneme podrobnosti.


Informace ohledně služby ePlatba+:

Po odeslání objednávky má Plátce možnost využít službu ePlatba+, která ho přesměruje na internetové bankovnictví jeho banky. Plátce prostřednictvím internet bankingu odešle Platbu. Prodávající expeduje zboží ihned po přijetí potvrzení o úhradě. Převody peněz jsou uskutečňovány prostřednictvím účtu společnosti ComGate Payments a.s.Citlivé vstupní údaje, které zadáváte do systému internetového bankovnictví, jsou chráněny platebními branami bank a nedostávají se do prostředí třetích stran. Zpracovatelé plateb vidí pouze informace o transakci, které jim banka s odeslanou transakcí sdělí.Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním svých kontaktních údajů a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kontaktní údaje, které kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuty jiným subjektům s výjimkou zpracovatelů plateb.


Ceník dopravného garnýží:

U garnýží délky 200 cm, 250 cm a 400 cm je cena dopravy paušálně stanovena na 250,- Kč z důvodu atypické délky pro přepravní službu. Výše dopravného u zboží o hmotnosti 10 kg a více bude se zákazníkem konzultována individuálně telefonicky.


Způsob objednání

1) Na naší e-mailové adrese: kl-trade@kl-trade.cz

2) Přímo v e-shopu na našich internetových stránkách www.vlnenezbozi.cz. Pokud nenajdete Vámi požadované výrobky v e-shopu, žádáme Vás o telefonickou nebo e-mailovou poptávku. Pokud si chcete zboží důkladně prohlédnout, nechat odzkoušet či potřebujete odbornou radu, přivítáme Vás rádi ve všech našich prodejnách (uvedeny v sekci kontakt) popřípadě Vám Vaše dotazy zodpovíme telefonicky.


Odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy, zaslané zboží vrátit a požadovat za ně peníze nebo jiné zboží, a to bez udání důvodu. Toto právo je možné uplatnit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. V tomto případě kupující zašle na své náklady zboží na adresu odesílatele, která je uvedena v kupní smlouvě. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal. Prodejce nehradí další náklady na dopravné (např. náklady zákazníka na vrácení zboží zpět).

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v případě, že se zboží nevyrábí nebo nedodává nebo v případě výrazné změny ceny. O této situaci bude kupující do pěti pracovních dní informován.


Vzorový formulář k odstoupení od smlouvy ke stažení zde:




Ochrana dat

1) Prodávající se zavazuje chránit osobní data zákazníků před zneužitím.

2) Ve smyslu zákona č.256/1992 Sb. v novelizovaném znění je zaručena bezpečnost údajů v informačním systému.


Doprava a poštovné v tuzemsku

Poštovné či dopravné hradí kupující při nákupu na eshopu dle aktuálního ceníku přepravy viz výše.


DODACÍ LHŮTA 24-48 HODIN v pracovních dnech dle aktuálních skladových zásob*

* Pokud nebudete zastiženi, zanechají Vám pracovníci GEIS zprávu o nevyzvednutí zásilky, na této zprávě je uvedeno telefonní číslo, které neprodleně kontaktujte, můžete tím ovlivnit dobu převzetí pro Vás přijatelnou. Klíčovým zdrojem dodání zásilky je Vaše správné telefonní číslo, které je v objednávce povinné pole.


a) doprava zásilek nad 50kg po ČR bude sjednávána individuálně dopravní službou TOPTRANS po obdržení Vaší objednávky a podle rozsahu a objemu zakázky.

b) vlastní doprava - osobní odběr. V tomto případě nebude kupující platit žádné dopravné a poštovné.

c) zásilkovna - jakmile bude zboží připraveno k odběru, budete vyrozuměni formou SMS a mailem o možnosti vyzvednutí.


Dodací lhůta

Dodací lhůta je uvedena v e-katalogu. Při jakýchkoliv změnách budete neprodleně informováni. Objednávka zboží je závazná a nelze od této smlouvy odstoupit.

Přesný termín dodání jsme připraveni Vám potvrdit telefonicky na čísle +420 608 033 178.


Reklamační řád

Prodávající vydává následující reklamační řád, který se uplatní s výjimkou situace, kdy kupující je podnikatel, jehož koupě se týká jeho podnikatelské činnosti:


1) Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
c) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.


2) Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.


3) Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Uvedené pravidlo se nepoužije:
a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo
d) vyplývá-li to z povahy věci.


4) Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí, jímž se rozumí předání dopravcem Kupujícímu.


5) Nemá-li věc vlastnosti stanovené v bodě 1), může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.Právo na dodání nové věci, nebo výměnu součásti má kupující i v případě odstranitelné vady, pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující i právo od smlouvy odstoupit.Neodstoupí-li kupující od smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.


6) Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.


7) Práva z vady se uplatňují u prodávajícího (na adrese: KL-Trade,s.r.o., Příční 130/24, 60200 Brno ). Prodávající rovněž přijme reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Je-li v záručním listě uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.


8) V oznámení reklamace Vás žádáme o co nejpodrobnější popis důvodu reklamace. Obratem budete informováni prodávajícím o dalším postupu vyřizování reklamace. V ostatních případech se reklamace řídí platnými zákony, zejména Zákonem na ochranu spotřebitele. Přijetím našich obchodních podmínek bude Vámi objednané zboží doručeno dle této smlouvy.


9) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se kupujícím nedohodne na delší lhůtě.Tento reklamační řád je platný od 2. 2. 2018.


Záruční a pozáruční opravy

V případě záruční opravy se obracejte na nás viz sekce kontakt.


Mimosoudní vyrovnání

V souladu s ust. § 14 a násl. zákonač. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele upozorňujeme, žespotřebitel je oprávněn se v rámci mimosoudního řešeníspotřebitelských sporů oprávněn obrátit na příslušnýsubjekt určený pro mimosoudní řešení sporů. 

Obecným subjektem pro mimosoudnířešení spotřebitelských sporů je: 

 

Česká obchodní inspekce

Tř. kpt Jaroše 5

602 00 Brno

www.coi.cz


Specializované orgány, na kteréje možné se také obracet (řeší spory spotřebitelů mimosoudnícestou, v níže uvedených oblastech):

 

Finanční trh:

Finanční arbitr 

Legerova 1581/69

110 00 Praha 1

www.finarbitr.cz 

 

Pro telekomunikace:

Český telekomunikační úřad

Sokolovská 219

190 00 Praha 9

www.ctu.cz 


Informační oznámení EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Děkujeme za Vaši objednávku.

KL-Trade, s. r. o.